Hace unos cuatro años, en la ciudad de A Coruña, vivía una pareja de novios, Fernando y Pilar. Tomando café Fernando había propuesto matrimonio a Pilar que aceptó porque a sus sesentaicinco años no quería esperar más.
La familia de Pilar, su hija, no pudo aceptar este proyecto tan desigual, un matrimonio entre su madre sexagenaria y un joven de treinta y dos años. En la familia de Fernando la noticia se aceptó con júbilo, detrás había una copiosa herencia.
El día de la boda Pilar muere durante su travesía a la iglesia. La autopsia determina que la causa está en el café que su hija Carlota le había servido.
Fai uns catro anos, na cidade da Coruña, vivía unha parella de noivos, Fernando e Pilar. Tomando café Fernando propuxera matrimonio a Pilar que aceptou porque aos seus sesentaicinco anos non quería esperar máis.
A familia de Pilar, a súa filla, non puido aceptar este proxecto tan desigual, un matrimonio entre a súa nai sexagenaria e un mozo de trinta e dous anos. Na familia de Fernando a noticia aceptouse con xúbilo, detrás había unha copiosa herdanza.
O día da voda Pilar morre durante a súa travesía á igrexa. A autopsia determina que a causa está no café que a súa filla Carlota servíralle.
No hay comentarios:
Publicar un comentario